reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

reklama

PDA

Priemerný užívateľ PDA je muž a má 33 rokov

Martin Pilnik

Priemerný užívateľ PDA je muž a má 33 rokov

Som priemerný užívateľ PDA. To je fajn, inak by som si o sebe musel myslieť, že som priemerná ženská. To je taký ten vtip z Pelíškov, ako Bolek Polívka v časopise sto plus jeden... prečítajte si ho v niektorom z mojich starších príspevkov. Aj tam, aj teraz, použitý citát je neklamným znamením, že pôjde o komentár nejakých štatistík.

  • 15. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 464x
  • 33
Klesajúce predaje PDA sú dôsledkom dokonalosti prístrojov

Martin Pilnik

Klesajúce predaje PDA sú dôsledkom dokonalosti prístrojov

Problém vymierania PDA, tak ako je prezentovaný, je problémom „ dokonalého zariadenia uvedeného hneď v prvej generáci“. Každý markeťák potvrdí, že toto je najfatálnejšia marketingová chyba.

  • 26. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 380x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu