reklama

Pomalé prebúdzanie z hybernácie

A naozaj pomalé. Perexi som nemal odjakživa rád, tak rovno kliknite na...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Evidentne ste klikli, tak tu je pár základných faktov o postupnom prebúdzaní sa.

Včera, keď som sa pozeral do Zrkadla z Erisedu, teda do refererov, teda zoznamu stránok odkiaľ na môj domáci blog prišli ľudia, objavil sa tam odkaz na zoznam blogérov na SME . Chvíľu som sa tam prehraboval a zaujalo ma, že z nás prvých už skoro nikto nebloguje. Ak sa to dá podľa nulovej karmy takto napochytre posúdiť. Klikať sa mi na každú fotku nechcelo. Zdá sa mi to divné, keď beriem do úvahy, že na začiatku vyberali hlavne ľudí, ktorý čosi o blogovaní tušili a teda vedeli do čoho idú. A možno je to inak, viem ja? Alebo máte vy nejaké vysvetlenie?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak alebo tak, povedal som si, že nemusím na svojom domácom blogu publikovať dva články denne, stačí aj jeden. No čo s tými zvyšnými? Tak tie skončia občas tu.

No dobre, nalejme si čistej pepsikoly. Okrem toho, že neviem čo s článkami, je tu aj pár zištných dôvodov. Občas sa hodí pár odkazov z dobre zaindexovanej stránky a tak podobne. Čoskoro sa dočkáme Adsense pre obsah aj v češtine a možno aj slovenčine a tak je každý spätný odkaz dobrý. Rovnako nie je nad poriadnu návštevnosť. A chodia také chýry, že sa to za posledný čas návštevnosť zvýšila. Tak som zvedavý ako je to naozaj.

Rovnako som zvedavý, ako sa zmenilo zameranie a smerovanie blogov SME. Či ako stará blogovacia páka mám nejakú šancu držať krok s miestnym výkvetom. Za posledného polroka som sa síce pravidelne pozeral do vnútroblogových diskusí, no aktívna účasť môže ukázať ďalšie uhly pohľadu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak! Zabil som, už dosť priestoru a času, nie len svojho ale aj vášho.

Do čítania občas znovu aj tu.

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu