reklama

Ja viem, nemusíte, ale môžete odhrnúť sneh

Slobodný človek v slobodnej krajine si môže slobodne robiť čo len chce. Aj dobro. Tak hádam aj na toto konanie dobra nepotrebujete zákon.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Vraj v slovenských mestách napadol sneh. Tak dáme príbeh? Dajme:

Pristaví sa slečna pri pánovi: "Prečo odhŕňate ten sneh?"
Pán sa usmeje na slečnu a odpovie: "Pre vás, aby ste sa nešmykli."

A toto je presne ten svet, kde by som s vami chcel žiť.

Dnes mám narodeniny, urobte to keď nie pre tú slečnu či pre tú semetriku z prvého poschodia, tak pre mňa. Zaujímavé, že semetriky vždy bývajú na prvom poschodí. A vždy sú to slečny, čo sa pristavia pri pánovi.

Ja viem, nemusíte, musí to urobiť ono to mesto. No veď práve, že nemusíte a že by ste len chceli pomôcť niekomu inému.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kedysi dávno som bol býval bol napísal takú úvahu o potrebe zákona na všetko. Volalo sa to "Na toto je proste nutný zákon..."

Verím v človeka, slobodu a solidaritu. Verím v to, čo hovoril Gándhí: že keď robíte dobrú vec, že sa ľudia odniekiaľ objavia a pridajú sa. 

Autor je členom tímu SaS pre zdravotníctvo. Viac jeho politických textov na jeho politickom webe www.politik.pilnik.sk. Ak chcete sledovať aj ďalšie jeho politické vyjadrenia, staňte sa fanúšikom jeho facebookovej stránky.

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu