reklama

Nie je mi jedno, že vláda ničí moje Ústavné práva, lebo som dobre vychovaný

Ako starý skúsený blogér, ako číslo 9 na blogoch Sme,  si dovolím vyzvať svojich virtuálnych blogových priateľov, pridajte sa. Zdieľajte videá o útoku na naše osobné Ústavné práva. Píšte o tom, že nám to nie je jedno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Včera som pustil nasledujúce video môjmu práve 15. ročnému mladšiemu decku. Keď to dopozeral, hlava mu skončila v dlaniach a pýtal sa ma: Ako to, že ich to napadne a nás nie?

Nuž, lebo si dobre vychovaný. Vidíš, aj ty, 15. ročné decko chápe, že toto je celé absolútne zle.

Keď sa deje niečo také ako je porušenie základných Ústavných práv, už to naozaj nie je ani politické, ani zdravotnícke.

Je to osobné! A patrí to na každý blog slobodného občana Slovenskej republiky.

Nie, naša vláda Smer+SNS+Most nám, občanom Slovenskej republiky, neslúži. Naša vláda strán Smer+SNS+Most nás okráda o naše demokratické ústavné práva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Urobia čokoľvek, čo ich udrží pri moci. Kedy nám začnú holiť hlavy?

Ako starý skúsený blogér si dovolím vyzvať svojich virtuálnych blogových priateľov, pridajte sa. Zdieľajte videá o útoku na naše osobné Ústavné práva.

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu