reklama

Tajní majitelia stránok

Predstavte si, že by Viewegh napísal knihu a na obale by bolo autor@example.sk. Myslíte že by sa predávala?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Vďaka prehľadu o slovenskom internete pre českých užívateľov siete (aj mne to znie absurdne, ale tento článok má byť o inom, takže sa vyjadrím nabudúce) v magazíne Interval.cz, som sa dozvedel o nádejnom slovenskom projekte www.grafika.sk. Pri prvom pohľade sa mi ten dizajn zdal akýsi povedomý. Hovorím si: "Asi to patrí do jednej skupiny s iným serverom". Vôbec mi nenapadlo podozrenie z kopírovania. Veď aj ja do všetkých svojich projektov pchám zjednocujúci prvok. Tak som sa vybral do sekcie O nás. A čo nevidím? Veľké anonymné nič.

Možno je to len preto, že, ako sa píše na Intervale, sa oficiálne spustenie len chystá. Potom je to ale zľahka nezvládnuté PíáR. Marketingové modely sú rôzne, ale utajený majiteľ medzi nimi nie je. Normálne som sa chcel aj potešiť, aj ich pochváliť za prínos do obsahu slovenského internetového priestoru, ale, rovnako ako onehdá, nie je koho. Alebo že by boli autormi Matkin, či Ostravák? Nie! Autorom je redakcia@grafika.sk

Aktualizácia po vydaní článku: Za tú hnusnú reklamu naozaj nemôžem. Pre Firefox odporúčam AdBlock


Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu