reklama

Budú nám Smer, Híd, SNS a dvaja zo Siete holiť aj hlavy?

Podľa posledného prieskumu je 45% občanov s takýmto stavom spokojných. Najobľúbenejším politikom je Andrej Danko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Takže poďme zas k téme a k meritu celého aktuálneho vnútropolitického problému.

Z čoho žijú a ako podnikajú 14 ministri? Aké príjmy má predseda vlády Slovenskej republiky?

Podpísal skutočne Danko ten papier s jednacím číslom mimo číselný rad a neobvyklím formátovaním? Zaplatil fondu národného majetku, alebo je stále dlžný štátu?

Kto si objednal “Lovu zdar!” mítingy na všetkých bratislavských námestiach v okolí rokovania Rady EU?

Nehrozí nám nedostatok alobalu na hornej Nitre? V čom sú unikátne dotácie pre Nováky a nutnosť hodiť cez palubu Vojany? 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aký vzťah má upratovanie ciest bratislavského kraja s nehnuteľnosťami šéfa poslaneckého klubu Smer?

Ako je to s nútenou správou mesta Martin a funkciou podpredsedu parlamentu, keď predseda strany s pôžičkami na krku je len obyčajný poslanec a koalícia životne potrebuje práve 2 hlasy strany Sieť?

Ako je to so vzťahom prednostu miestneho úradu s funkciou stavebného úradu Staré mesto k staviteľovi stavieb, ktoré zakaždým potrebovali dodatočné legalizácie?

Aký je životopis nového šéfa SIS?

Aký je vzťah trasovanie R7 a oddanej podpory strany Híd? 

Čo má spoločné mýtny tender, ministerstvo s agendou nad 1 miliardu eur a správa dôchodkov? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už sa začali vyrábať policajné okná v štátnom podniku? 

Aký vzťah má vyparených 1000 pracovných miest z Banskej Bystrice a 1000 pracovných miest z mliekárne v Nitre s výsledkom volieb? 

Naozaj potrebujú Košice práve ten parkovací systém, ktorý bol nevhodný pre Petržalku? 

Ja viem, samé nepodstatné hovadiny

Dozvieme sa to už konečne? Som presvedčený, že som oprávnený sa pýtať a členovia vlády Slovenskej republiky sú povinný svojim občanom odpovedať.

Slobodný človek v slobodnej krajine si môže slobodne robiť aj sprostosti. Myslím, že som oprávnení sa pýtať aj na samé nepodstatné hovadiny. 

Prešiel som si len články v novinách za prvých 12 júlových dní. Je to 12 dní, ktoré za normálnych okolností patria totálne uhorkovej sezóne. Najväčšou politickou senzáciou by dnes malo byť, že Nicholsonová natiera kdesi v Štiavnici plot aj s budúcim synom a nejaký vyšportovaný politik skáče z veže do bazéna. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja neviem čo je z toho pravda, čo sú len fabulácie. Ako to mám vlastne vedieť, keď mi moja vláda neodpovedá? 

Ak nie ja, ani novinári ani poslanci, tak kto?

Sú to legitímne otázky a som bytostne presvedčený, že ja ako občan, mám právo dostať na tieto otázky odpovede. Už dva mesiace sa snažia novinári zistiť pre mňa odpovede. Nedarí sa, premiér mojej vlády v mojej republike mi neodpovedá.

Preto sa v mojom mene pýtajú moji poslanci. Je to ich povinnosť, pracovať pre mňa - občana tejto republiky. A tak sa chceli 7.7. opýtať premiéra - aké má príjmy, aký má majetok a tiež ako je to s majetkom ostatných 14 ministrov. Nedarí sa, premiér mojej vlády v mojej republike mi neodpovedá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už niekoľko týždňov chodíme my občania na námestia a pýtame sa: Z ČOHO ŽIJE PREMIÉR A 14 JEHO MINISTROV? Nedarí sa, premiér mojej vlády v mojej republike mi neodpovedá.

Celá republika si robí z 15 členov vlády a 5 podpisových tajtrlíkov srandu. 15 členov vlády a 2 podpisový tajtrlíci naďalej vládu celej republike. 

Držať hubu, to od nás OBČANOV chcú poslanci strán Smer+SNS+Híd+Sieť? Budú nám aj holiť hlavy? Budú nám, kua, aj ukazovať ako vysoko má skákať náš pes?!? O TO IDE? SKRYŤ, NEODPOVEDAŤ, NEKLÁSŤ OTÁZKY, DRŽAŤ HUBU A USMIEVAŤ SA AKO OTROK NA OTROKÁRA?

Predpokladaný vývoj najbližších dní - budú predložené informácie o vplyve slnečných škvŕn na vývoj v šestonedelí. Spolu s pripomienkou radičovej vlády a súvislosti cyrilo-metodejských tradícii s mohylou na Bradle. 

Podľa posledného prieskumu je 45% občanov s takýmto stavom spokojných a volilo by Smer, Híd a SNS. Najobľúbenejším politikom je Andrej Danko. 

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu