reklama

Priznáte sa aj bez zveráku, že aj vy by ste chceli?

Rozmyslite si, čo tam v sobotu hodíte. Inak sa vám v tom vašom predklone niekto môže dostať za chrbát a to budú také fukoty, že sa nebudete ani stačiť čudovať, čo sa vám to doma pod lampou deje. Možno sa po voľbách dočkáme po 71 tisícoch nenonacistov aj 35% predklonených úslužných dojičov socializmu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sme.sk píše: "Tri roky nejazdila. Po vyše dvoch mesiacoch opráv začne jazdiť znovu. Päť dní pred voľbami. Len dočasne. Ale spolitikou to vraj nič spoločné nemá."

A ja som pápežova dcéra....

Po troch rokoch zmizla na bratislavskej hlavnej stanici provizórna stena a ľudia môžu zísť po schodoch na vynovené obratisko električiek. Od utorka tam opäť premávajú.

Opravené obratisko kontrastuje s ošarpanou hlavnou stanicou. Na vrchu schodov sú mláky vody z pretekajúceho stropu, eskalátory nefungujú a okná sú posprejované.

Zdroj: Električka na bratislavskú hlavnú stanicu sa vrátila dočasne | Bratislava | bratislava.sme.sk.

Keď som v roku 2006 otváral lekáreň (Pre niekoho som ako obvykle pracoval, to ja tak obvykle staviam (či optimalizujem prevádzku) tie kamenné lekárne pre iných.) v novom diagnostickom centre v Šaci, tak sa na to otvorenie toho centra prišiel pozrieť aj súdruh premiér.

Pár dní predtým mi investor vytýkal, prečo lekáreň nebude otvorená. Ja na to: "A čo sa mám teraz kvôli nemu posrať a nasrať všetkých v ŠUKL, len aby mal pocit, že je tráva zelenšia? Ja mám lehoty na jednotlivé povolenia najkratšie možné a v cajku. Mali ste nám stavbu odovzdať načas." No ostali perplex a išli aspoň trávu natierať. Fakt.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na bafuňárov a papalášov nie som fakt zaťažený. Už len z takéhoto dôvodu 25. rokov po revolúcii nedokážem niekoho, kto rieši napochytre potemkonovu dedinu hodil do volebnej urny.

A dobre vám radím, robte to rovnako. Inak sa vám v tom vašom predklone niekto môže dostať za chrbát a to budú také futoty, že sa nebudete ani stačiť čudovať.

Po ministerke zdravotníctva Zuzane Zvolenskej, podpredsedníčke parlamentu Renáte Zmajkovičovej a šéfovi štátnej eseročky MH Development Ladislavovi Košeckom vo funkcii skončil aj riaditeľ Tiposu Ladislav Kriška.

Šéf štátnej lotériovej spoločnosti odchádza preto, že v luxusnej predajni obuvi a odevov v Prahe platil útratu 4847 eur firemnou kartou.

Druhým dôvodom je manuál krízovej komunikácie, ktorý si firma objednala od reklamnej agentúry Jandl a zaplatila zaň 49-­tisíc eur bez DPH.

Zdroj: SME.sk | Šéf Tiposu končí, za luxus platil firemnou kreditkou.

„Magnetická rezonancia s výkonom 1,5 Tesla od spoločnosti Siemens stála 3,054 milióna eur,“ uviedol exminister.

Univerzita neobjednávala zariadenie priamo od výrobcu, ale podobne ako v prípade piešťanského CT od sprostredkovateľa. Ním je firma Pharma Group z Veľkých Levárov.

SME má k dispozícii zmluvu o dielo na prístroj. Súčasťou objednávky je aj servis prístroja od Siemensu.

Rovnaký typ magnetickej rezonancie podľa Uhliarika kúpila aj pražská nemocnica Motol za 1,1 milióna a Masarykova univerzita v Brne za 1,9 milióna eur.

Cenový rozdiel oproti košickej magnetickej rezonancii je ešte markantnejší, lebo obidve české inštitúcie kupovali zariadenie s raz tak silným magnetom ako univerzita vo východoslovenskej metropole.

Zdroj: Drahší stroj než v Piešťanoch objednali zdravotníci v Košiciach | Slovensko | ekonomika.sme.sk.

Kristušát, oni ma chcú ošklbať ako kurča po porážke
Štátna 83 ma s gustom prešla šijacím strojom. Zpredu aj zozadu.

Tak čo? Páči sa vám, čo porába partička Smer vo firme Štát, s.r.o.? Naozaj si myslíte, že keď sa niekto paktuje s takouto oné, keď sa nechá podporovať vo voľbách, keď si pomáha práve touto značkou, že mu to vadí? Možno aj on by chcel. Možno je už v predklone.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Alebo ste počuli nejakého ich straníka kritizovať vlastnú politiku? 

No, je to na vás. Možno sa po voľbách dočkáme po 71 tisícoch nenonacistov aj 35% predklonených úslužných dojičov socializmu. To už nie je porucha. To je vlastnosť.

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu