Nie, personalizovanej reklamy sa báť nemusíte ani sa na ňu tešiť

Autor: Martin Pilnik | 7.10.2014 o 10:58 | Karma článku: 2,35 | Prečítané:  387x

Osobne sa na personalizovanú reklamu teším. Pestujem v sebe planú nádej, že mi začne byť reklama konečne užitočná.

Rád sa preto zapájam do projektov, ktoré sú evidentne vysoko personalizované.

Ale neostáva mi iné, len sa tešiť. Za ostatných 5 rokov som nezažil skutočne kvalitnú personalizáciu. Aj toť včera.

Volá mi pani z banky, že majú pre mňa predpripravený úver. Ja, že teda OK. Ona, že kedy sa dostavím na Hodžovo námestie podpíať papiere.

WTF?

Tak som sa jej opýtal, že či vie, kde mám svoje kontaktné miesto. Ona vysypala z rukávu, čo všetko má k dispozícii. Všeličo, ale takú drobnosť, ako korešpondenčnú adresu, či kontaktnú pobočku, to netušila.

Takže do Bratislavy fááákt nebudme cestovať.

Evidentne nie som jediný, čo rád dáva dáta.

The latest research into consumer trends suggests that most UK adults are happy to share their personal data with brands, as long as the agreement is mutually beneficial and transparent.

Zdroj: Data privacy bombshell: Most consumers ARE happy to share personal info

Po ostatných skúsenostiach dáta dávam firmám ešte radšej. Aj tak s nimi nevedia pracovať. Samozrejme je tu aj alternatíva, že sa personalizácia neoplatí. Na túto verziu by som si dokonca aj vsadil. Ako profík viem čo stojím ;-) 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Krajina, ktorá neexistuje, ale funguje. Vitajte v Náhornom Karabachu

Nad arménskou krajinou pri Náhornom Karabachu vedie supermoderná lanovka. A z nej vidíme aj kus histórie.

DOMOV

Kotlebov neúspešný kandidát si našiel cestu do parlamentu

Anton Čulen bude poslaneckým asistentom Natálie Grausovej.

KOMENTÁRE

Môže sa zo Slovenska stať slabý kus stáda pre Putina?

Slovensko neutečie pred nevyhnutnosťou viac investovať do armády.


Už ste čítali?