reklama

Zbavenie sa zopdpovednosti za vzhľad článkov

Milí čitatelia, prosím o zhovievavosť, porucha nie je ani vo vašom ani v mojom prijímači. Dňa 15.5.2014 zmenil prevádzkovateľ týchto blogov absolútne redakčný systém. Táto zmena spôsobila, že v článkoch chýbajú fotky, narušilo sa pôvodné odriakovanie odstavcov a aj medzery medzi slovami sa zle zobrazujú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Verte mi, pôvodne tie články boli napísané a naformátované slušne a s ohľadom na vás, mojich čitateľov. Nie, ja naozaj nie som z tých, ktorí nevedia, že za bodkou za píše medzera, že odstavce na webe majú byť oddelené prázdnym riadkom, že keď sa v texte odvolávam na fotku, tak ju tam zabudnem dať.

Všetko bolo do 15.5.2014 tak ako sa patrí. Admini-programátori odflákli totálne svoju práci. Nulové testovanie? Učňovský projket? Ja neviem, mrzí ma to, ale ja ako autor s tým nič neurobím. 

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  403
  •  | 
  • Páči sa:  681x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu