reklama

Ideálny stroj budúcnosti I. - bezdrôtový monitor

Neustále sa pohrávam s myšlienkou napísať článok, v ktorom predstavím svoju víziu ideálneho stroja pre mňa. Človek sa tak dlho pohráva, až ho niekto predbehne. Len mi vŕta v hlave prečo má rony tak často podobné predstavy ako ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Na rozdiel od neho som ale presvedčený, že ideálny stoj tak ako ho navrhol on a ako ho počas niekoľkých dní predstavím ja, je bez problémov možné zostaviť už dnes. Áno je to tak. Dokonca bude aj bezdrôtovo pripojený monitor.

Táto vec mi je známa už vyše roka. Keď som si bol býval bol kupoval namiesto zvukovej karty vežu, šmejdil som po stránkach Philipsu. Tam som práve narazil na ich koncept Stremium. A okrem iného tam bol aj bezdrôtový monitor. Medzičasom ale zmenili koncept a stroj sa zo stránok stratil. Aj vtedy to bola vlastne taká finta: Do monitora dáte Windows Pocket PC a z problému spojenia PC - monitor sa stane problém spojiť PC - handheld. A to je už dnes malina.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neboli by to však markeťáci, ktorí dokážu všetko úspešne zazdiť. Aké by to bolo pekné, vziať si do postele surfovadlo veľkosti A4 a podľa potreby sa prepínať z režimu PDA do režimu bezdrôtový monitor k PC. Nie! Oni to upravia a namiesto polyfunkčného zariadenia urobili jednoúčelový displej na platforme Microsoft® Windows® CE for Smart Displays

Vyhľadávacia odbočka: Zadal som najprv wiriles, a google ma taktne upozornil, mám hľadať radšej gramaticky správne "wireless". Výsledky nič-moč, tak som pridal ďalšie slovo: "LCD" (ak bezdrôtový tak logicky LCD). A úspech. Takže linky pre vás: Sharp AQUOS 15" LC15L1US (wireless): Home Entertainment / LCD TV’s @ Bytesector.com Viewsonic Airpanel V150 Intel Xscale 400MHz 802.11b Wireless 15-inch Touchscreen 32MB ROM 64MB SDRAM Smart Display Bundle w Dock at TigerDirect.com PDF dokument (214kB) s obrázkami, ktoré hovoria samé za seba

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Len si to predstavte, ležíte na gauči a surfujte...

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu