reklama

Kauza zabavené servre firmy Websupport - dajme šancu špekuáciám

Je po. Weby webujú, eShopy eshopujú, e-maily e-mailujú. Zdalo by sa, že veci sa vracajú do normálu. Už sa teším na bagatelizátorov, jetojako-prirovnávačov a hlavne, čobykeby-špekulátorov. Preto predtým, ako sa vyroja, si dovolím prezentovať svoj pohľad na vec, vrátane špekulácii.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Balgatelizovať nie je čo. Ako som bol býval bol napísal, vznikla mi škoda. V niekoľkých oblastiach a v niektorých z nich ju viem vyčísliť do haliera, či centu ak chcete. 

Je-to-ako-keby nemám rád. Akékoľvek prirovnania vždy krívajú na všetky 4 nohy a ani piata sa nenechá zahanbiť. Používať analógie z offline sveta je dokonca často absurdné. Online svet funguje na iných princípoch, prináša celkom nové súvislosti a dôsledky. Pri používaní tejto vysvetľovacej techniky je treba často využívať barličky, odbiehať od témy kvôli dovysvetľovaniu, definovať vylučujúce podmienky... Takže ani je-to-jako-kdyby z mojej strany nebudú. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže poďme na tie špekulácie. Upozorňujem ešte raz, ide o moje domnenky, často založené na nejakom zistený, skúsenosti, fakte, ale rovnako často podložené mojou prizmou a pocitom.

Ospravedlňujem sa za nevďačnosť voči blog.sme.sk, ale keďže tu nemám kontrolu nad komentármi a mám skúsenosť ako to chodí, keď sa prezentujú špekulácie, pokračovanie na mojom domácom blogu ...

Jo, priatelia, marketing nadovšetko... 

Ale bolo to príjemné sa vrátiť do tohoto blogového prostredia. Asi sem občas budem zas prispievať. A častejšie ako medzičasom. 

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu