reklama

Citát na máj

Celkové množstvo osobnej zodpovednosti a schopnosti koncentrovať sa na prácu je konštanta. (Ja) Ako obvykle pripájam aj vysvetlenie. Po dlhšom čase to bude o farmácii a hlavne o lekárenstve.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Toto životné múdro som získal na základe rokov pozorovaní seba samého a mojich kolegov.Byť lekárnikom je zodpovedná práca. Pre jednoduchosť (kolegovia odpustia), práca lekárnika má dve stránky.

  1. Prvá je tá, ktorú vidíte všetci. Expedícia, výdaj liekov.

  2. Tá druhá: spústu hlúpej administratívy

Pri tej prvej sa nesmiem pomýliť. Neexistuje možnosť chyby. Akokoľvek by lekár škaredo písal, akokoľvek by ma pacient presviedčal, že užíva to či ono. Nesmiem sa pomýliť a vydať z ruky čokoľvek iné ako lekár napísal a pacientovi neuškodí. Ale aj lekárnik je len človek a mýliť sa je ľudské. (Vtip o ježkovi a kefe, veď to poznáte). Za tárou minieme veľkú časť svojej kvóty.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na tú druhú časť našej práce potom už veľa zodpovednosti a koncentrácie nezostáva. Tých chýb a negickostí, čo dokáže dospelý, vysokoškolsky vzdelaný človek urobiť... Spomínať jednotlivé prípady nechcem. Práve preto, že v súhrne celkovej práce, ktorú lekárnik vykoná, v pohode zapadneme do priemeru populácie.

Práve pre toto veľmi obdivujem moju dobrú manželku, ktorá ma napriek všetkému miluje

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu