reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

reklama

Nenapísal by som to lepšie...

Nekopte do hudby, nie je to mŕtvola

Martin Pilnik

Nekopte do hudby, nie je to mŕtvola

Kopírovanie totiž hudbu nezabilo a nie len preto, že ju nezabíja. V ostatnom čase vyšlo niekoľko úvah, ktoré vystihujú aj môj postoj. Slovom a zaradením ako vyšité z mojej kategórie: Nenapísal by som to lepšie.

  • 6. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 862x
  • 0
Česi majú knihu - zabijáka

Martin Pilnik

Česi majú knihu - zabijáka

Varujem dopredu, hemží sa mi to tu literárnymi postavami.Na blogu ...mrtvého muže z Yossarianově stanu... som si prečítal krátky spot Barbar Cohen inspirujíci, v ktorom -mudd- upozornil na nádhernú glosu Vrah je humoš!, v ktorej Tomáš Baldýnský píše o svérázných praktikách reportérů TV Nova. Absurditu Prachettovej Zeměplochy dotiahli na Nove naozaj skoro do dokonalosti, chýbalo mi akurát Mrakoplašovo Zavazadlo. Nenapísal by som to lepšie.

  • 5. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 427x
  • 3
Svetlo na konci informačného tunelu

Martin Pilnik

Svetlo na konci informačného tunelu

Nenapísal by som to lepšie, preto odkazujem na veľmi zaujímavý článok o tom, ako si pomôcť zo záľahy informácii. Pridávam aj trochu mojej skúsenosti.

  • 10. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 358x
  • 0
Olej pod rezne aj do nádrže auta

Martin Pilnik

Olej pod rezne aj do nádrže auta

Upozornenie na zaujímavú tému. Som zvedaví kam sa to uberie. Je to somarina, alebo vedecký fakt? Prečo nejazdíme na olej už dávno? A čo na to Ján Tleskač?

  • 5. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 514x
  • 10
Nenapísal by som to lepšie...

Martin Pilnik

Nenapísal by som to lepšie...

Dlho som hľadal ten správny názov pre články, v ktorých ide len o rýdze blognutie. Teda o články, ktoré sú len upozornením na iných, na myšlienky, ktoré ma po cestách internetom zaujali a rád by som sa k nim zľahka vyjadril. Dnes prvé dve.

  • 31. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 735x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu