reklama

Tvrdý direkt demokrata - čo si zvolíte, to dostanete

Nie, nebudem chodiť okolo vás po špičkách, len aby ste sa náhodou nenaštvali na politika. Nalejme si čistej pepsi-coly. Len tak môžeme pochopiť, že je len v našich rukách, aby sme si sami sebe volili o niečo lepších zástupcov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Pred voľbami som upozorňoval, že 3 voľba tej istej politickej strany je voľba potvrdzovacia. Prvá voľba je stávka na vieru. Druhá voľba, to je schválenie doterajšieho správania sa. A tretia? To je jasný signál, že takto to bolo doteraz správne.

Keď 3-krát po sebe zvolíte tú istú politickú reprezentáciu, tých istých svojich zástupcov na spravovanie štátu, jasne hovoríte, že tak, ako to robili ostatných 8 rokov, tak je to správne.

Varoval som vás, čo vaša voľba bude znamenať.

A vy?

Vy ste spokojne a spokojní potvrdili správnosť politiky indivíduí zo strany Smer. Akurát sa mi všade mnoho ľudí dookola sťažuje, citujem:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja to tomu politikovi nezávidím, len ľudia, čo obrátia každé € viackrát, žijú od výplaty do výplaty a pomaly nemajú, kde bývať, lebo im na krk dýcha nejeden exekútor, to vidia inak. Myslím tú vilu a ten kopec peňazí, ktoré štát potrebuje na jej vynovenie. Ak si to zaplatí sám, tak nech sa páči.

Áno, mohli by sme mať na Slovensku vyššie sociálne dávky, áno, mohli by sme mať na Slovensku nezamestnanosť niekde na úrovni 5%. To sú parametre, ktoré ľuďom zlepšujú životnú úroveň.

Oboje má v rukách vláda a občania tejto krajiny. Práve tí "ludia, co obratia kazde € viackrat, ziju od vyplaty do vyplaty a pomaly nemaju, kde byvat, lebo im na krk dycha nejeden exekutor" si vo voľbách zvolili na ďalšie 4 roky vládu Smeru, ktorý po 8 rokoch vládnutia dokázal vytvoriť dnešnú výšku sociálnych dávok a dnešnú mieru nezamestnanosti.

Ešte raz a pomaly: Vláda strany Smer po 8 rokoch vládnutia dosiahla svojím úsilím a svojimi schopnosťami dnešnú výšku sociálnych dávok a dnešnú mieru nezamestnanosti. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sami tí "ludia, co obratia kazde € viackrat, ziju od vyplaty do vyplaty a pomaly nemaju, kde byvat, lebo im na krk dycha nejeden exekutor", dobrovoľne, bez pištole na spánku.

OK, tak to má v demokracii byť. Slobodní ľudia v slobodnej krajine vyberajú, čo je pre nich najlepšie. Rôzne politické strany ponúkajú k seba navzájom alternatívy a občania si demokraticky vyberú.

Takže sú evidentne všetci s tým obracaním € a exekútormi za krkom spokojní... Zvolili si vládu kontinuity. Pokračovania dnešnej výšky sociálnych dávok a dnešnej miery nezamestnanosti.

Viete, mohli sme to aspoň skúsiť s inou politickou suitou. Aspoň skúsiť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po voľbách si už nikto nedovolí

Čo už môže človek urobiť viac, ako sám seba ponúknuť na 130 mieste kandidátky alternatívy - SaS? Urobil som to, splnili sme domácu úlohu. Ale aj tak to bolo málo. Asi som málo presviedčal, málo apeloval, málo vysvetľoval. Sľubujem, budem viac. Podrobnejšie. Osobnejšie.

Čo viac môžem urobiť, ako ponúknuť seba na 4 roky do služieb štátu Slovenská republika?

V demokracii sa naozaj viac nedá ponúknuť! 

Lebo jednoznačnou alternatívou pre zachovanie zdravého rozumu je si povedať, že toto sa nedeje, on nie je tretíkrát minister vnútra. A vôbec, tento článok nikdy nevznikol a voľby do NR SR sa ešte vôbec nekonali. Stopnúť si nejakú medzivesmírnu kozmickú loď a dúfať, že Vogoni to nebudú, keďže žúrujú na Slovensku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už to tak musí byť, normálne tu prebieha regulárny závod o to kto viac a nechutnejšie odrbe blížneho svojho. Heslo preteku je: Kto neoje****, oje**** svoju rodinu. Ja viem, opakujem sa, ale nenapísal by som to ani dnes lepšie.

Po tom, čo tu dnes indivíduá podnikajúce vo firme Štát, s.r.o. predvádzajú, sa nám môže stať jedna užitočná vec. Keď ľudia pod hlavičkou SaS nahradia po voľbách Smer, už nikdy si nikto nedovolí rozkrádať štát tak ako smeráci.

Keď občania vo voľbách vypráskajú preč symboly Váhostav-SK, Bonaparte, Malinová a desiatky ďalších, nemá najmenšiu logiku, aby ich niekto opakoval. Jasné, že aj SaS bude chcieť byť znovu zvolená. A to, čo som napísal o Smere by malo potom platiť o mne?

Ja naozaj nie som idiot! Blogujem od roku 2003, snažím sa byť otvorený o svojich názoroch. Mne stačí pätoro nohavíc a jeden plat. Nájdite si to. Všetko je na webe.

A myslíte, že keď to hovorím roky, že sa zmením?

Ja naozaj nie som idiot, aby som potom počúval citácie svojich vlastných slov a celý svet videl, ako ich popieram svojimi skutkami. Ak si to myslíte, tak dobre. Hoďte tam zas Smerákov a nadávajte si "ako ludia, co obratia kazde € viackrat, ziju od vyplaty do vyplaty a pomaly nemaju, kde byvat, lebo im na krk dycha nejeden exekutor". 

Nuž, mohli ste to aspoň skúsiť. Horšie ako dnes, keď vám váš a vami zvolený minister už 55 deň neodpovedá, čo sú to za podivné peniaze na jeho účte, by ste na tom byť nemohli.

Ja viem, nešetril som vás. Nie, nebudem vás šetriť a chodiť okolo vás po špičkách, len aby ste sa náhodou nenaštvali na politika. Nalejme si čistej pepsi-coly. Len tak môžeme pochopiť, že je len a len v našich rukách, aby sme si sami sebe volili niečo lepšie ako sú dnešné indivíduá pod hlavičkou strany Smer.

Len tak, že si jasne povieme, že zmena v rozkrádaní tohoto nášho štátu môže nastať len a len zmenou volebných výsledkov, len tak pochopíme, že je nezmysel ZAS voliť stranu Smer a strany Smeru podobní.

Mám vieru presne v to, v čo veril aj TGM: Nebáť sa a nekradnúť.
Mám vieru presne v to, v čo veril aj Gándhí: Keď robíte dobrú vec, ľudia sa odniekiaľ sami objavia a pridajú sa.

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu