reklama

Predseda vlády a minister mojej vlády mojej republiky musia občanom odpovedať

Pointa cirkusu v Parlamente nie je ten cirkus v Parlamente. Obsahom, meritom, základom, fundamentom dnešnej vnútropolitickej situácie je, že premiér neodpovedá už 2 mesiace na základné otázky svojich občanov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Pointou je, že poslanci vládnej koalície nechcú akúkoľvek diskusiu o podozreniach voči zdrojom príjmov premiéra a ministra vnútra. Pointou je, že VLASTNÝM TELOM BRÁNIA MNE, OBČANOVI, ABY SOM SA PREMIÉRA OPÝTAL ODKIAĽ A AKÝ MÁ MAJETOK.

Sám Hrnčiar prejavil obavu, že v prípade otvorenia schôdze o odvolávaní premiéra Fica by dnes (piatok 8.7.) poslanci Európskeho parlamentu uvideli plagáty o kauze Baštrnák.

Je to na jedno z videí z jeho tlačovky. A O TO IDE - SKRYŤ, NEODPOVEDAŤ, NEKLÁSŤ OTÁZKY, DRŽAŤ HUBU A USMIEVAŤ SA AKO NESVOJPRÁVNI OTROCI.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako vyškolení eštébácki komunisti, si vládna sila zarezervovala pre istotu do októbra všetky námestia v Bratislave v okolí rokovacích miest predsedníctva Rady EU. Len aby NIKTO NEVIDEL, NEPÝTAL SA, NEPREJAVIL ZÁUJEM.

Už viac ako 2 mesiace premiér tejto krajiny neodpovedá občanom na otázky. Neodpovedá na žiadne otázky na tlačových konferenciách. Pri prejavoch v NRSR rozpráva o všetkom možnom od čias Cyrila a Metoda až po radičovej vládu. Ale ani slovom nehovorí o zdroji svojho majetku, rozsahu svojho majetku a príjmoch svojho ministra vnútra.

Nesmieme sa pýtať, nesmieme sa zaujímať, nesmieme rozprávať. My občania?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Koalícia Smer+SNS+Most+oká zo Siete čuší a skrýva sa pred vlastnými voličmi, pred občanmi Slovenskej republiky, o ktorých životoch a majetku denno-denne rozhodujú. Vyťahujú ďalšie a ďalšie zástupné témy - módna polícia, pitný a výživový režim, mobilné telefóny, plagáty, poľovnícke manifestácie.

Budú nám aj holiť hlavy? Budú nám, kua, aj ukazovať ako vysoko má skákať náš pes?!?

Ja chcem odpoveď len a len na jednu jednoduchú otázku: Aké sú majetkové a podnikateľské pomery môjho predsedu mojej vlády v mojej Slovenskej republike.

Ja chcem odpoveď len a len na jednu jednoduchú otázku: Z čoho žije, aké sú celkové príjmy a z čoho pochádza majetok môjho ministra vnútra moje vlády mojej Slovenskej republike.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som bytostne presvedčený, že si odpoveď na moje dve jednoduché otázky zaslúžim. Toto je MôJ ŠTÁT, je to MOJA vláda a platím vás z mojich daní, aby ste pre MŇA riadili túto republiku.

Či sa mi vaše odpovede budú alebo nebudú páčiť, to nechajte na mňa a je to vlastne úplne jedno. Ja proste už konečne chcem od vás odpovede.

Moji poslanci za SaS a OĽaNO sa už viac ako mesiac snažia v mojom mene získať odpovede. Je mi jedno aký cirkus pri tom urobia. Je mi jedno kto im čo kedy dovolil kam strčiť či nestrčiť. Je mi jedno kto kde čo sfalšoval, aký je výklad rokovacieho poriadku a totálne je mi u riti ľahostajné či sa v sále svieti a či fungujú mikrofóny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A totálne je mi ľahostajné nejaké predsedníctvo EU. Odpoveď aj s predložením dokladov zaberie 30 minút a potom si môžete 169 dní predsedníctvovať koľko chcete.

Mne ide len o to, aby mi predseda vlády a minister financií MOJEJ vlády MOJEJ republiky odpovedali.

Myslím, že si to zaslúžim. JA SOM TOTIŽ OBČAN TOHTO ŠTÁTU A VY, PÁN PREMIÉR SA MI ZO SVOJE PRÁCE ZODPOVEDÁTE.

A vy, z Mostu, Siete a SNS, čo vlastným telom bránite premiéra a ministra vnútra za Smer-SD, aby mi nemuseli odpovedať, CHOĎTE UŽ niekam a nezavadzajte premiérovi a ministrom v odpovedaní.

Nekričím na vás, preto, že si myslím, že ste idioti. Kričím na vás preto, že nemám trpezlivosť čakať, kým na to prídete sami. Bez odpovedí na základné otázky demokracie sme v područí diktatúry. 

Súvisiace: Požadujem odpovede na otázky o majetku a podnikaní všetkých členov vlády Slovenskej republiky

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu