reklama

Stále dookola o komentárovej žumpe

To som si zas dovolil. Začal som na svojom blogu na  sme.sk blokovať jedného konkrétneho... Veď to poznáte, každý máme svojho Osčádala.  Jáj vy neviete čo to znamená každý máme svojho Osčádala? A to mám znova? Ja viem, ja svojim čitateľom toľko toho dlhujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Stále dookola. To mám za to, že som starý skúsený blogér. A viete vy čo? Naštudujte si to. 

Keď je niečo táranina, je to táranina. Ak označím niečo za táraninu, myslím si že je to táranina. Fakt vám stojí za to, aby som si o vašich slovách nemyslel, že tárate? Tak dokazujte, presviedčajte ma. Je to len a len  na vás. 

  • založte si blog http://blog.sme.sk/admin/registration

  • alebo inde

  • internet je veľký

  • nikdy si vás neprečítam

Tím, že som vaše slová označil za táraninu som sa snažil vám povedať, že mi je úplne ľahostajné či si vy konkrétne o mne myslíte. Nemôžem byť milovaný každým, s tým dokážem žiť už 40 rokov. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Píšete také somariny, že nemám tú silu sa púšťať do vysvetľovania elementárnych vecí. Prečo by som to robil? O čom chcete diskutovať s neudržateľnou kravou? Stále nič?Naštudujte si

  • http://maly.blog.sme.sk/c/72147/Trvale-udrzitelna-krava.html

  • http://maly.blog.sme.sk/c/72255/Trvale-udrzitelna-krava-II.html


Je to marné, je to marné a je to marné. Tu pomôže len finta podla Indiana Jones.  Neviete čo to znamená?Naštudujte si. Je to na internete. Aj ja som o tom písal. 


Toto je blog. V duchu žánru, musí ísť o subjektívny názor autora. Tak ako ja som na návštevou v blogovacom priestore blog.sme.sk, tak ste aj vy na návšteve v mojich komentároch. Stále nič? Naštudujte si to.

Je toho plná blogosféra tak z roku 2004-6-10. Asi tak. Fakt to nemienim znova vysvetľovať len preto, že ste niekde, alebo niekto na vás, zanedbal vzdelanie. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Cenzúra znamená štátny zásah do obsahu. To slovo štátny je kľúčové pre definíciu obsahu slova cenzúra. Ak ste to doteraz nevedeli, vynadajte tomu, kto zanedbal vaše stredoškolské vzdelanie. 

Ak si stále neviete poradiť s prístupom ku komentárom, využite Instatnú komentárovú službu: 

Zdroj: http://www.misantrop.info/

  • Článek jsem ani nečetl, ale je mi jasné, že se autor mýlí.
  • Článek jsem nepochopil, ale je mi jasné, že je to blbost!
  • Autor tohoto článku by si měl nejdřív o věci něco přečíst, dřív, než bude vydávat podobné blbosti.
  • Jsi vypatlane hovado co nicemu nerozumi a netusi ktera bije. Doufej, ze to jednou pochopis.
  • Cože? Takhle dlouhý článek? To číst nebudu!
  • Dřív jsi psal líp, teď jsi zapšklý neurotický dědek, co přehnaně reaguje, a já ti to musím už říct.
  • Tenhleten blog se mi vůbec nelíbí.
  • Ahoj, koukni na můj blog.
  • Jak mám poslat tu SMS, vůbec vám to tu nefuunguje, idioti!
  • Smazal jsi mi můj komentář, který byl k věci a neurážlivý!!!!!!! Tohle je ta svoboda slova podle ódésáků????????? Cenzura!!!!!
  • Namyšlený arogantní hovado, které mě bezdůvodně blokuje, já rozhodně číst nebudu.
  • Autor těchto stránek je namišlený arogantní debil! Už tady nikdy nepřijdu!
  • Jsi ubozak jdi uz do prdele s tema trapnejma kecama
  • Proč raději nenapíšeš o něčem jiném?
  • Po přečtení prvního odstavce mi bylo jasné, že to je jen další laciná politická agitka.
  • Po přečtení prvního odstavce mi bylo jasné, že to je jen další snůška blábolů.
  • Po přečtení prvního odstavce mi bylo všechno jasné.
  • Tak jim tolik nezáviď, aby ti nepraskla žilka!

Asi toľko som chcel. 

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu