reklama

Log DNF je služba ownerovi a plne v duchu radosti z geocachingu

Pred vyše rokom som si povedal, že budem poctivo logovať DNF. Ja toho do logov veľa nenapíšem, ale vynahradzujem to pri problémových logoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

To, že je keška pekná, to owner vie, veď inak by ju tam nezakladal. Ale že je s kešou či lokalitou nejaký problém, to si ťažko vo svojej sebastrednosti sám uvedomí. 

The log type doesn’t mean you’ve given up, it means, well, that you didn’t find the geocache—this time. A DNF also means, “I care.”

When you log a DNF, you’re telling geocachers that the geocache may be more difficult to find than anticipated or may even be missing. 

Zdroj: DNF for the Good of All Humanity – The Geocaching Blog.

Ak zalogujete DNF, tak prispejete k rýchlej obnove a radosti ostatných kešerov. Je to presne v duchu najlepších tradícii tejto hry - robiť radosť tým ostatným. Geocaching mám rád práve preto, že je to nezištná hra, ktorú si pre seba z dobrej vôle tvoria sami hráči. aby sa bavili.

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu