reklama

Google hento, google tamto...

... ale odpovedzme si pravdivo: Čo firma Google za posledných 12 mesiacov priviedla do finále? Nič. Veľké prázdne NIČ. Kto neverí, nech číta ďalej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Posúďte sami:

  • Gmail... beta

  • Google desktop search.... beta, ešte k tomu nič-moč

  • Google sugest... srandičky, srandičky

  • Google sholar... beta

  • Google deskbar... beta

  • Hello... ...podle zaměstnanců ještě není program zcela dokončen a bude ještě chtít přidat funkce a doladit.Zdroj: Hello - icq od Google

  • Vyhľadávanie v knihách, vo videu... samá beta, samá beta.

  • Picasa...to kúpili skoro hotové. Verzia 2 má síce spústu vychytávok, ale je to program pre nenáročných začiatočníkov.

Ja nič, ja len tak, keď je tu naokolo taká progúglovská atmosféra. A u mňa progmailovská (to je teda slovo:-) Inšpirované: Živě.cz - Google chce zřejmě přijít s telefonováním zdarma

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu