reklama

Niekoľko všeobecných odpovedí na otázky z komentárov

Ak chcete vedieť, prečo vznikol tento spot, prečítajte si doterajšie komentáre k mojim doterajším článkom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
  1. Nachádzate sa na blogu. Berte to ako samostatný web. Osobnú stránku, denníček. Samostatný, obsahovo nezávislý od okolitých blogov na SME.sk.

  2. Práve čítate článok. Blog sa skladá z článkov, spotov.... najlepšie to v jednej diskusii vysvetlil rony.

  3. SME odo mňa chcelo, aby som blogoval pod svojím riadnym občianskym menom. Normálne ale na internete fungujem pod mojou dlhoročnou (od 7 rokov veku) prezývkou Piki

  4. Do komentárov sa podpisujem ako Piki

  5. Ak s tým nemáte osobný problém, kľudne mi tykajte. Keď mi to bude náhodou nepríjemné, dám to dotyčnému na javo.

  6. Nikto nesmie byť nútený, aby toto tu čítal. Ani ako text do školy.

  7. Píšem čo mi napadne.

  8. V prípade akejkoľvek sebemenšej cenzúry zo strany SME odchádzam domov. Tomu verte, ako že som Piki.

  9. Pár mojich ďalších osobných postojov k blogovaniu na SME.SK

  10. Ak píšem u nás doma, najčastejšie myslím náš rodinný weblog. Adresa tu niekde je.

  11. Aby to nebolo desatoro, tak tu je tento 11. bod.


Ak ma chcete pravidelne čítať, dajte si moju stránku www.pilnik.blog.sme.sk do obľúbených (IE), bookmarkov (Firefox, Mozilla) alebo si to napíšte do diára. Nič nepokazíte, keď do Googlu (alebo iného vyhľadávača) zadáte moje meno a priezvisko . Určite ma nájde.

Ideálnym spôsobom ako neprísť ani o jeden môj spot, článok... je použiť RSS čítačku. Odkaz na RSS kanál je na tejto stránke vpravo dole.

Martin Pilnik

Martin Pilnik

Bloger 
  • Počet článkov:  402
  •  | 
  • Páči sa:  666x

Člen SaS. Som muž, lekárnik a jedno M zo 4M. Blogér číslo 9 na blog.sme.sk od roku 2004. Zoznam autorových rubrík:  Farmácia/lekárenstvoŠkola praktického životaGeocachingPDAPočítačeInternetNenapísal by som to lepšie...

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu